دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

پیوندها
  • ۰
  • ۰


خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است .همه مدل های ماشین لباسشویی مانند یکدیگر نیستند و در این نوشته قصد داریم راهنمای انتخاب خرید بهترین ماشین لباسشوییبراساس نیاز شما را معرفی نماییم. در این نوشته شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی حال حاضر بازار ایران مانند ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ، اسنوا، ال جی و بکو و … آشنا خواهید شد. خرید ماشین لباسشویی مناسب با نیاز شما می تواند از هدر رفتن بسیاری انرژی جلوگیری کند .

بهترین مدل ماشین لباسشویی درب از جلو

خرید بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو در ده سال اخیر به شدت رواج پیدا کرده‌اند. این نوع دستگاه‌ها در مقایسه با بهترین مدل ماشین لباسشویی درب از بالا میزان بیشتری از البسه را با مصرف انرژی کمتری شستشو می‌کنند. کلیدهای کنترل این مدل‌ها در جلوی دستگاه تعبیه می‌شود و فضای روی دستگاه قابل استفاده یا پوشانده شدن است. خرید ماشین لباسشویی در از جلو این روزه برای آپارتمان نشینان بسیار رواج دارد . 


داخل بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو محفظه‌ای افقی قرار دارد که با چرخش آهسته لباس‌ها را با لطافت تمیز می‌کند. در این مدل‌ها برخلاف مدل‌های درب از بالا نیازی نیست که محفظه مملو از آب باشد؛ بلکه آب‌گیری در چند مرحله و متناسب با نیاز صورت می‌گیرد. همچنین به دلیل عدم وجود هم‌زن، امکان قرار دادن لباس‌های بیشتری در ماشین لباسشویی ال جی  درب از جلو وجود دارد. عملکرد خشک‌کن در دستگاه‌های درب از جلو بستگی به تعداد دور در دقیقه‌ی آن‌ها دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ  که تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه چرخش می‌کنند لباس را در مدت کوتاهی خشک می‌کنند. این دستگاه‌ها که معمولا گران‌تر نیز هستند انواع و اقسام تنظیمات را شامل می‌شوند. در ادامه به برخی ویژگی‌های کلی و جزئی این نوع ماشین‌ لباسشویی اسنوا می‌پردازیم. در جدول زیر مقایسه‌ی اجمالی این دو نوع ماشین لباسشویی بوش را شاهد هستید.

سرعت گردش خشک‌کن (Spin speed)

هر چه سرعت گردش یا دور در دقیقه‌ی دستگاه شما بالاتر باشد قدرت خشک کردن آن بالاتر است. البته این بدین معنا نیست که دستگاهی که مثلا سرعت چرخش آن ۱۲۰۰ دور در دقیقه است تنها با همین سرعت کار می‌کند؛ بلکه این سرعت بر اساس نوع لباس و میزان خیسی آن‌ها تنظیم می‌شود. مثلا برای لباس‌های نازک ۳۰۰ تا ۵۰۰ دور در دقیقه و برای لباس‌های ضخیم مانند شلوار جین ۱۰۰۰ دور در دقیقه سرعت چرخش مناسبی است




بخار (Steam)

با داشتن این ویژگی، دستگاه، البسه‌ی شما را در معرض بخار قرار می‌دهد. این کار باعث از بین رفتن لکه‌ها و بوهای احتمالی از لباس خواهد شد. البته این ویژگی تنها در دستگاه‌های پیشرفته و گران‌قیمت وجود دارد و باید با بررسی نیاز و وسع خود ببینید آیا برای شما ارزش خرید دارد یا خیر.


تعدادی از قابلیت‌های جزئی ماشین‌های لباسشویی

شست‌شوی دستی (Hand wash)

این حالت همان‌طور که از نام آن مشخص است، شست‌شو با دست را شبیه‌سازی می‌کند. حالت شستشوی دستی برای پارچه‌های لطیف، لباس شنا و لباس‌های زیر کاربرد دارد و بعد از استفاده از این حالت بهتر است لباس‌ها به روش سنتی و با آویختن زیر آفتاب خشک شوند.


شستشوی سریع (Quick wash)

این حالت در موافعی که عجله دارید بسیار کارآمد است. با فعال کردن این گزینه روند شستشو و حشک کردن لباس بسیار سریع‌تر ازحالت‌ معمول اتفاق می‌افتد. البته، این افزایش سرعت رابطه‌ی مستقیمی با مقدار لباسی دارد که داخل دستگاه قرار می‌دهید.


چرخش مضاعف (Extended spin)

این حالت برای حوله‌ها و لباس‌های پشمی مناسب است؛ زیرا با چرخش بیشتر باعث خروج آب از البسه‌ی این‌چنینی که آب زیادی به خود جذب می‌کنند می‌شود.


آب‌کشی اضافه (Extra Rinse)

این گزینه باعث می‌شود در مواقعی که شوینده‌ی زیادی اضافه کرده‌اید، آب‌کشی مجدد، مقدار شوینده‌ی باقی مانده در الیاف لباس‌ها را خارج کند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی