دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هود بیمکث

و زیاد کردن آن میزان مکش آن تغییر می کند، ولی صدای آن زیادتر می شود.


• صدای هود


نکته مهم دیگر در مورد صدای هود و میزان تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه است، اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 و یا 15 سانتی‌متر مربع در حالی که خروجی منازل 10 و یا 12 سانتی‌متر مربع است حال اگر هودی با خروجی 15 را در آشپزخانه‌ای با خروجی 10 نصب کنیم این اختلاف زیاد در اندازه خروجی باعث ایجاد صدای اضافی می‌شود. این نکته را باید بدانیم که هودهای با مکش بسیار بالا خروجی 15 دارند اما در ایران خروجی آشپزخانه‌ها غالبا 10 و 12 است.


برای سنجش میزان صدای هود آشپزخانه دور اول، دور دوم و دور سوم می‌تواند معیاری برای میزان صدای هود باشد. دور چهارم و دور پنجم که دوره‌های آخر است و مکش با شدت بالاست نمی‌تواند معیار مناسبی برای سنجش صدای هود باشد زیرا صدای زیادی تولید می‌شود.


میزان صدا در محدوده 53 تا 63 دسی بل محدوده مناسبی برای صدای هود است.


• بعضی از مدل های هود سنسور حساسی به بو و دود دارد به طوری که هود آشپزخانه به طور خودکار با وجود بو و دود روشن شده و عمل تهویه را انجام می‌دهد.


• فیلتر هودهای جدید از جنس آلومینیوم و قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشویی است اما فیلتر هودهای قدیمی زیرکابینتی از جنس پشم شیشه بوده که قابل شستشو نیست و باید تعویض شود.


• موتور هودهای جدید از نوع توربینی یا حلزونی است این موتورها علاوه بر اینکه قوی‌تر هستند صدای کمتری نیز تولید می کنند.


برخی از شاخصه های دیگر هود آشپزخانه

چراغ  ها: بیشتر هود ها در محدوده خود چراغ هایی دارند، از این رو به نوع این چراغ ها و تعداد آنها دقت کنید.

حسگر های حرارتی: حسگرهای حرارتی وقتی روشن می شوند که هود به حد زیاد گرم شود.

خاموش شدن خودکار: بعضی از هود ها با ثبت زمان مشخص در ساعت معین خاموش می شوند.

 

معرفی بهترین هود های آشپزخانه- سال ۹۸

 

۱٫ هود آشپزخانه مورب مدل ۱۳۶

هود آشپزخانه

این هود آشپزخانه، کالایی شیک و کارآمد از این کمپانی داخلی می باشد. این هود دارای نمای شیشه و استیل ترکیبی، پایین شیشه هود دارد که نمای خاص و شیکی به هود می بخشد.  هود ۱۳۶ در گروه هود های مورب می باشد. هود این محصولی عرضی معادل ۹۰۰ میلی متر دارد و برای قرار گرفتن در بالای اجاق‌گازهایی با همین اندازه یا با عرض کمتر مناسب است.  موتور این هود  عملکردی بهینه و صدای کمی دارد  و در ۳ دور می تواند کار کند و با روشن نمودن هود، هوای بالای گاز با فشار از کانال خروجی هود به بیرون انتقال داده می شود.  توسط چراغ‌ های LED کم ‌مصرف هود، می‌توانید سطح گاز و آشپزی خود را روشن نمایید و دید بهتری در هنگام طبخ غذا داشته باشید. لازم به ذکر است که به منظور مکش چربی و گرد و خاک موجود در هوا فیلتر آلومینیومی برای این هود تعبیه شده است که می توان آن را شست.

 

نقاط قوت:

  • فیلتر قابل شستشو
  • ۳ دور کارکرد موتور
  • دارای روشنایی

نقاط ضعف:

  • ندارد

 

هود و اجاق گاز صفحه ای درخشان مدل ترافی G602

این نوع هود و اجاق گازصفحه ای درخشان که باهم ست هستند، این امکان را برای شما فراهم می کنند که با خرید همزمان یک هود و اجاق گاز صفحه ای هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنید و به ترکیب موردنظر خود برای دکوراسیون داخلی منزل دست پیدا کنید.

 

نقاط قوت:

  • رده مصرف انرژی: A
  • روغن گیر گرد مشکی
  • دارای روشنایی هالوژنی گرد
  • دارای کنترل از راه دور

نقاط ضعف:

  • ندارد

 

هود بیمکث مدل B2052U مخفی سایز ۷۰

هود آشپزخانه

این محصول هود بیمکث از گروه هود آشپزخانه مخفی به شمار می آید که داخل کابینت نصب می شود و  از آنجایی که صفحه مکش کاملا بر روی اجاق گاز قرار می گیرد، توان مکش بالایی دارد. این هود برای آشپزخانه هایی که کوچک هستند بسیار مناسب است چون جای زیادی اشغال نمی کند. جنس بدنه این محصول از برگه گالوانیز و نمای آن از استیل درجه یک و مقاوم در مقابل آب و پوسیدگی است.

این هود آشپزخانه  صرفا در ابعاد  ۷۰۰ میلی متری و عرض ۲۸۰ میلی متری و با ارتفاع ۳۵۰ میلی متری ارائه می شود که برای نصب در بالای همه اجاق گازهای موجود در بازار مناسب است. روشنایی هود آشپزخانه بوسیله دو لامپ پر نور و کم مصرف SMD  فراهم می شود که بر روی کادر جلویی نصب شده و به علت نحوه قرار گیری درست، نور را به طور مستقیم بر روی صفحه اجاق گاز پخش می کند. پنل هود آشپزخانه بیمکث تمام لمسی است و گزینه هایی برای روشن و خاموش کردن هود، تنظیم دور موتور هود و روشنایی هود و گزینه ای برای تنظیم زمان و حسگر دارد.

ویژگی های ممتاز هود بیمکث مدل B2052U

این هود به علت قرار گیری موتور در یک فضای فلزی و راه اندازی آن داخل کابینت کم است و با وجود این امتیاز می توان با آرامش بیشتری آشپزی کرد و دیگر کار های منزل را انجام داد.

از دیگر ویژگی های فنی این هود آشپزخانه می توان به موتور آن با توان ۲۰۰ وات اشاره نمود که امکان تنظیم شدن در ۴ حالت را داراست.  توان مکش این هود مخفی در مقایسه با دیگر مدل های مشابه در بازار زیاد بوده و قدرت مکش آن ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.

هود آشپزخانه بیمکث فیلتر الومینیومی ضد زنگ و قابل تعویض و شستشو دارد، این فیلتر دوام زیادی دارد و می تواند چربی را جذب کند و به کانال خروجی هود نفرستد. درضمن می توان برای عملکرد بهتر هود،  فیلتر هود را با آب گرم و صابون یا مواد شونیده شست و اگر لازم بود تعویض نمود.

 


  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • حیدر عبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی