دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

فیلترهای هود در سه نوع الیافی، آلومینیومی و زغالی می باشند.


فیلترهای الیافی در هودهای زیرکابینتی نصب می شوند وفیلترهای آلومینیومی در قسمت ورودی هوا قرارگرفته و از جنس آلومینیوم می باشد وچربی های معلق را جذب می کند. که بسته به مدل هود 1 تا 3 فیلتر آلومینیوم دارد.


فیلترهای زغالی قابل شستشو نمی باشد و بعد از یک تا دو سال قابل تعویض است.


فیلترها متناسب با مصرف باید هرچند وقت یکبار که لازم است نظافت یا تعویض شود.


هودهایی که فیلتر الیافی دارند هر سه ماه یکبار داخل هود را ببینید و در صورت نیاز آنرا تعویض نمایید.


فیلترهای الیافی را به یکی از اشکال  زیر تعویض نمایید:

بهترین هود آشپزخانه

بهترین هود آشپزخانه کالایی است که کمک رسان شماست و تمام این آلاینده ها و بوی آن ها را از آشپزخانه بیرون می برد، این محصول علاوه بر این امر، زیبایی منحصربه فردی نیز برای خانه به ارمغان می آورد. پس در حین ساخت و یا بازسازی آشپزخانه، هود یکی از کالاهایی است که باید به آن توجه کنید. مدل آن را از پیش برگزینید، فضای قرارگیری آن را تعیین نمایید. بنابراین بهترین هود آشپزخانه یکی از کالاهای حائز اهمیت آشپزخانه به شمار می آید که هم کارکرد خوبی در جذب دود و ذرات ناشی از پخت غذا دارد و هم با طرح های خود زیبایی منحصربه فردی برای آشپزخانه به ارمغان می آورد. از طرفی، بهترین هود آشپزخانه مزایای دیگری دارد که به آن می پردازیم

مزایای انتخاب بهترین هود آشپزخانه

تقریبا در همه مدل های هود آشپزخانه چراغ های روشنایی تعبیه شده است که در حین آشپزی نور بیشتری فضا را روشن می نماید و با امنیت بیشتری می توانید غذایتان را بپزید.

محیط آشپزخانه پاکیزه تر است، اگر آشپزخانه مجهز به بهترین هود آشپزخانه نباشد، روغن، دود و ذرات ناشی از پخت غذا روی کابینت و اجاق گاز می نشیند و تمیز کردن آن بسیار مشکل است.

بهترین هود آشپزخانه که تهویه مناسبی داشته باشد خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را کم می کند.

از تولید حرارت بیش از اندازه در آشپزخانه جلوگیری می کند.

حتی اگر چندان فرصت آشپزی ندارید، خرید هود یک سرمایه گذاری محسوب می شود که باعث افزایش ارزش خانه می شود.

شاید شما بین مدل های مختلف هود گمراه شوید و نتوانید هود دلخواه و مناسب خود را بیابید. اما بیشتر خریداران بسته به دکوراسیون آشپزخانه، هود مناسب خود را انتخاب می نمایند. در این مطلب انواع مدل های هود و قابلیت های آن را بیان می کنیم تا با آگاهی بیشتری بهترین هود آشپزخانه مناسب خود را انتخاب نمایید.

 

انواع مدل های هود آشپزخانه

هود های زیر کابینیتی:

متداول ترین و بهترین هود آشپزخانه از دسته هودهای زیرکابینتی هستند، قیمت آنها مقرون به صرفه می باشد و با مدل ها و دکوراسیون های مختلف آشپزخانه ها مطابقت دارد. این مدل هودها در بالای اجاق گاز و زیر کابینت قابل نصب هستند. نصب و راه اندازی این دسته از هودها هزینه چندانی ندارند. بعضی از آنها که قیمت بالاتری دارند و هزینه راه اندازی آن ها بیشتر است، کانال های خروج هوا دارند تا ذرات را از آشپزخانه به بیرون بفرستند و دارای کارایی بیشتری هستند. این نوع هودها با وجود صدای بیشتر، قدرت مکش پایین تری دارند.

1- دو قفل روی توری مشبک را به طرف داخل کشانده تا بازشوند.


2- میله نگهدارنده فیلتر را باز کرده، فیلتر کثیف را برداشته و فیلتر جدید و نو را بگذاریدو میله های نگهدارنده را در جای خود بگذارید.


برای بهتر کار کردن فیلترهای آلومینیومی آنها را به صورت ماهیانه جداکرده و شستشو دهید.


روش شستشوی فیلترهای آلومینیومی


ظرف بزرگ و یا سینک ظرفشویی را پر از آب جوش کرده ، مایع ظرفشویی و یک چهارم فنجان جوش شیرین به آن اضافه کنید و بعد فیلتر را داخل آن بگذارید و 10 دقیقه صبر کنید و بعد با برس یا فرچه آن را تمیز کرده و بعد از شستشو و خشک کردن فیلتر آن را در جای خود نصب کنید.


تذکر: فیلترهای الیافی را به هیچ وجه نشویید.


 برای داشتن عمر زیاد هود نکات زیر را رعایت کنید:


شعله مستقیم گاز به هود برخورد نکند.


به نسبت تعداد شعله ها درجه کشش هود را بالا ببرید.


فاصله بین هود و گاز حتما 70 سانتی متر باشد.


فیلتر هود را هر فصل تعویض کنید.


 

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • حیدر عبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی