دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود استاندارد

سامانه دانلود خودکار مقاله، کتاب و استاندارد

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است .همه مدل های ماشین لباسشویی مانند یکدیگر نیستند و در این نوشته قصد داریم راهنمای انتخاب خرید بهترین ماشین لباسشویی براساس نیاز شما را معرفی نماییم. در این نوشته شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی حال حاضر بازار ایران مانند ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ، اسنوا، ال جی و بکو و ... آشنا خواهید شد. خرید ماشین لباسشویی مناسب با نیاز شما می تواند از هدر رفتن بسیاری انرژی جلوگیری کند .

برند امتیاز BestReview قیمت (تومان) سرعت موتور (دور بر دقیقه) ظرفیت تعداد برنامه قابلیت اضافه کردن لباس حین کار میزان صدا (دسی‌بل)
بوش 10 15,000,000 1600 9 14 دارد 47
سامسونگ 10 4,310,000 1400 9 11 دارد 52
زیرووات 10 4,988,000 1200 8 17 دارد 45
ال جی 9.5 8,090,000 1200 8 14 دارد  
اسنوا 9 6,875,000 1400 8 14 دارد  
دوو 9 5,150,000 1000 8 9    
آبسال 8.5 5,000,000 1200 7      

در اولین قدم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی شما باید بین مدل‌های درب از بالا و درب از جلو انتخاب کنید، به طور کلی مدل‌های درب از بالا ارزان تر هستند اما قابلیت‌های کمتری دارند و سروصدای بیشتری دارند، در مقابل مدل‌های درب از جلو هزینه بالاتری دارند اما برنامه‌های بیشتری داشته و امکانات بروز و سر و صدای کمتر و شست‌و‌شوی کاملا اتوماتیک از شستن تا خشک کردن کامل را دارا هستند.

هرچند که مدل‌های درب از جلو گرانتر هستند اما شست‌و‌شوی بهتر و میزان مصرف آب و برق پایین تری دارند. مدل‌های درب از جلو به خاطر مصرف آب کمتر زمان بیشتری برای شتسشو دارند، هرچند بعضی از مدل‌ها قابلیت شست‌و‌شو سریع نیز دارند.

مزایا و معایب مدل‌های ماشین لباسشویی درب از جلو

خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی

مزایا

  • آسیب کمتر به بافت پارچه
  • مصرف آب کمتر
  • رده انرژی بسیار مناسب
  • استفاده کمتر از مواد شوینده
  • برنامه‌های بیشتر برای شست‌و‌شو
  • سرعت چرخش بسیار بالا
  • خشک کردن سریعتر لباس ها
  • مناسب برای فضاهای کوچک
  • صدای کمتر

معایب

  • زمان طولانی تر برای شست‌و‌شو
  • عدم قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شست‌و‌شو (بعضی مدل‌ها این قابلیت را در حال حاضر دارند)
  • قیمت بیشتر
  • وزن زیاد و جابجایی سخت تر
  • ایجاد سروصدا در دورهای بالا
  • لزوم ایجاد تراز برای جلوگیری از لرزش و سرو صدا
  • به علت مصرف آب کمتر در بعضی مدل‌ها شاید شست‌و‌شوی کافی در مقایسه با مدل های درب از بالا نداشته باشند

 

نکات مهم در خرید بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو

خرید بهترین ماشین لباسشویی

به هر حال این روزها تکنولوژی بهترین ماشین لباسشویی های درب از جلو بسیار پیشرفت کرده است و مجهز به انواع ویژگی‌های بسیار جدید مانند برنامه‌های متنوع شست‌و‌شو، امکان اتصال به گوشی موبایل از طریق اینترنت و کنترل خارج از منزل و شسشتشوی سریع و قابلیت اضافه کردن لباس در حال کار و... که شست‌و‌شوی لباس‌ها را لذت بخش کرده اند.

ظرفیت ماشین لباسشویی مورد نیاز شما

ظرفیت بهترین ماشین لباسشویی باید متناسب با تعداد افراد خانواده شما باشد. ظرفیت ماشین‌های لباسشویی براساس کیلوگرم مشخص می‌شود. اما بهرحال باید درنظر بگیرید که بعضی لباس‌ها سبک هستن اما حجم بیشتری را اشغال می‌کنند مانند حوله‌ها و بعضی دیگر حجم کمی دارند اما سنگین تر هستند مانند شلوارهای لی و البته توصیه ما به شما این هست که همیشه فقط یک سوم حجم ماشین لباسشویی خود را پر کنید تا شست‌و‌شوی راحت تر و با کیفیت بالاتر و بهتری داشته باشید. در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به ظرفیت آن توجه ویژه کرد .

در جدول زیر ظرفیت بهترین ماشین لباسشویی براساس تعداد افراد خانواده و لباس‌ها نوشته شده است:

تعداد اعضای خانواده ظرفیت پیشنهادی ماشین لباسشویی تعداد لباس ها به عنوان مثال
یک نفر یا دو نفر 6 کیلویی 2 تی شرت، 2 شلوار لی، 2 حوله کوچک، 2 روبالشتی، 1 روتختی
سه نفر 7 کیلویی 3 تی شرت، 3 شلوار لی، 2 حوله کوچک، 2 روبالشتی، 1 روتختی
چهار نفر 8 کیلویی 4 تی شرت، 3 شلوار لی، 3 حوله کوچک، 3 روبالشتی، 1 روتختی
خانواده بزرگتر از چهار نفر  10 کیلویی و بیشتر 3 تی شرت، 3 شلوار لی، 6 حوله کوچک، 6 روبالشتی، 2 روتختی

ظرفیت ماشین لباسشویی بستگی به میزان دفعات استفاده شما دارد

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا در هفته یک یا دوبار شست شو دارید، پس از ظرفیت‌های بالاتر خریداری کنید. اما اگر هر روز و یا هر دو روز از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید بهترین مدل ماشین لباسشویی با ظرفیت کمتر برای شما کارایی مناسب را خواهند داشت. بهرحال اگر سایز متوسط و یا کوچکی نیز انتخاب کنید مشکلی نخواهید داشت و باید در چند دفعه به شست‌و‌شوی لباس‌های خود بپردازید، هرچند که دفعات بیشتر زمان بیشتری از شما خواهد گرفت.در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی باید توجه داشته باشید که میزان دفعات استفاده شما از ماشین تعیین کننده ظرفیت است و در زمان خرید بهترین ماشین لباسشویی باید به آن دقت کرد .

شست‌و‌شوی هوشمند با کنترل از طریق اینترنت

خرید بهترین ماشین لباسشویی اینترنتی

در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی های جدید توجه شود که آن ها به صورت اتوماتیک وزن لباس‌ها را محاسبه کرده و براساس شرایط برنامه ریزی میزان آب، زمان شست‌و‌شو و میزان استفاده از مواد شوینده را براساس حجم لباس‌ها انتخاب می‌کنند. بعلاوه که در مدل‌های جدید ویژگی اینترنت اشیا به کاربران این امکان را می‌دهد که بوسیله نصب اپلیکیشن موبایل شرکت سازنده ماشین لباس شویی و اتصال به اینترنت و تنظیم کردن ماشین لباس‌شویی با اینترنت خانگی می توانید از هر نقطه ای وضعیت فعالیت ماشین لباس شویی خود را کنترل کنید.

قابلیت اضافه کردن لباس در حین انجام کار

خرید بهترین ماشین لباسشویی جدید سامسونگ

در خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از ویژگی‌های جدید  ماشین لباسشویی اضافه کردن لباس حین انجام کار است، این نوآوری اولین‌بار توسط شرکت سامسونگ صورت گرفته است اما در مدل های مختلف چنین قابلیتی در حال حاضر وجود دارد. در این ویژگی ماشین لباسشویی در کوچک متفاوت از در بزرگ خود دارد که امکان اضافه کردن لباس را فراهم می‌کند.

معرفی بهترین کولر گازی ها در بازار ایران و راهنمای انتخاب خرید در سال ۹۷

 

شست‌و‌شوی سریع

شست‌و‌شوی سریع یکی از قابلیت‌هایی است که در موقع خرید بهترین جاروبرقی در بعضی مدل‌ها وجود دارد و در زمان کمتری شست‌و‌شوی کاملی را انجام می‌دهند. هرچند زمان این مورد هم به حجم لباس‌ها بستگی دارد. وقتی که برای شست‌و‌شوی لباس‌ها عجله دارید این قابلیت درخرید  بهترین ماشین لباسشویی به کمک شما خواهد آمد.

شروع با تاخیر

خرید بهترین ماشین لباسشویی ویژگی های زیادی را باید مد نظر داشت که یکی از آنها قابلیت شروع با تاخیر برای زمانی که قصد دارید لباس‌ها با مواد شوینده و آب مخلوط شده و کمی زمان بگذرد تا با کیفیت بیشتری شست‌و‌شو انجام شود، ویژگی مناسبی است. با این قابلیت در بهترین ماشین لباسشویی می‌توانید زمان شروع به شست‌و‌شو را در 24 ساعت آینده تنظیم کنید. در این حالت ماشین لباسشویی با میزان آب و مواد شوینده مناسب محفظه را پر کرده و تا زمان شروع صبر می‌کند. به این صورت کیفیت بالاتر در شست‌و‌شو با آب کمتر این ماشین لباسشویی‌های هوشمند خواهید داشت. همچنین می‌توانید برای زمانی که در خانه حضور ندارید ماشین لباسشویی به فعالیت بپردازد تا سروصدای آن مزاحم آرامش و آسایش افراد خانواده نگردد. اگر کیفیت برایتان مهم است در هنگام خرید بهترین جارو برقی به این نکته بسیار توجه داشته باشید .

شست‌و‌شوی با بخار

یکی از جدیدترین ویژگی‌های بهترین ماشین لباسشویی، شست‌و‌شوی با بخار است که فقط در مدل‌های گران قیمت می‌توانید پیدا کنید. این مدل‌ها از بخار آب، حرارت و رطوبت بالا به شست‌و‌شوی لباس می‌پردازند که لکه‌های قدیمی و سخت را می‌توانند از بین ببرند.نکاتی که قبل از خرید بهترین ماشین لباسشویی درب از جلو باید در نظر بگیرید.برای خرید بهترین ماشین لباسشویی در ایران با بررسی مدل‌های مختلفی که انجام داده ایم نکاتی را برای شما آماده کرده ایم که بهتر از قبل از خرید بهترین ماشین لباسشویی مطالعه کنید و در نظر بگیرید:

جنس درام ماشین لباسشویی

جنس محفظه داخلی(درام یا دیگ نیز گفته می‌شود) می‌تواند از مواد مختلفی باشد که برای عمر بیشتر توصیه ما این هست که جنس استیل ضدزنگ یا الماسه بهترین انتخاب و در سرعت‌های بالا نیز عمر طولانی تری دارند.

صفحه تنظیمات و برنامه‌های شست‌و‌شو

خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

در بازار با ماشین لباسشویی‌هایی مواجه می‌شوید که برنامه‌های شست‌و‌شوی زیاد و متنوعی دارند، برنامه شسشتوی لباس‌های ظریف، شست‌و‌شو با میزان آب کمتر و ... که شما می‌توانید برنامه‌های دلخواه خود را بعد از تنظیم ذخیره کنید و با چند کلیک ساده ماشین لباسشویی خود را برای شستن لباس‌ها آماده کنید. در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی به فاکتور سرعت بسیار اهمیت دهید .

موضوعی که باید در نظر بگیرید این هست که اگر کار کردن با صفحه نمایش لمسی و یا دکمه‌های بسیار زیاد برایتان سردرگم کننده هستند از مدل‌های با راه اندازی آسان و سریع تر انتخاب کنید.

سرعت چرخش و حرکت‌های شست‌و‌شو

در شست‌و‌شوی لباس‌ها مدل‌های مختلف حرکت‌های چرخشی و سرعت‌های مختلفی دارند، سرعت بالاتر به سریعتر و بهتر خشک کردن لباس‌ها کمک می‌کند.

کنترل دمای داخلی

این ویژگی در  ماشین لباسشویی کمک خواهد کرد که دمای آب بوسیله هیتر داخلی تنظیم شود و این موضوع در زمستان کارایی خواهد داشت، هرچند که با شیر ورودی آب گرم این موضوع می‌تواند برطرف شود و همچنین در مدل‌های با شست‌و‌شوی بخار سیستم کنترل دمای قوی تری داشته و لکه‌ها را بهتر از بین می‌برند. کنترل دما از فاکتور های بسیار مهم است که در هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی باید رعایت کرد .

راهنمای خرید بهترین ماشین لباس‌شویی در بازار ایران

 

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR ظرفیت 9 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR شرکت بوش یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های درب از جلو در بازار ایران است که باید بگوییم جزو پرطرفدارترین مدل ماشین لباسشویی است.  این مدل ماشین لباسشویی بوش  با ظرفیت 9 کیلوگرم از محصولات با کیفیت شرکت بوش است که هوشمندی و فناوری‌های متعددی دارد. رده انرژی A+++، سیستم ضدلرزش هوشمند، حرکت نامتقارن برای شست‌و‌شوی بهتر لباس‌ها از جمله ویژگی‌های این مدل فوق العاده بیصدا و قدرتمند است. هرچند که پنل به ظاهر پیچیده ای دارد اما می‌توانید به کیفیت بالای این برند آلمانی اعتماد کامل داشته باشید و از داشتن یک برند خوش نام در منزل خود لذت ببرید. کیفیت این مدل ماشین لباسشویی بوش  آنقدر بالا است که جزء خرید بهترین ماشین لباسشویی می توان آن را قرار داد .

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR ظرفیت 9 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  • فوق العاده بی صدا و قوی
  • قابلیت شست‌وشوی خودکار دیگ
  • موتور بادوام
  • مصرف انرژی بهینه

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • پنل تنظیمات کمی پیچیده

[/megacons]

 

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 یکی از گزینه های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که با ظرفیت 9 کیلوگرم مجهز به اینترنت اشیا است. در این مدل ماشین لباسشویی سامسونگ شما می‌توانید با نصب و همگام سازی اپلیکیشن موبایل، ماشین لباسشویی خود را از طریق اینترنت تحت کنترل داشته باشید. همچنین ویژگی فوق العاده دیگر اضافه کردن لباس حین انجام فعالیت است که قفل بودن در اصلی مشکلی مانعی برای اضافه کردن لباس نخواهد بود و می‌توانید از در کوچک آن لباس‌های دیگری را اضافه کنید.

این مدل ماشین لباسشویی سامسونگ با ظرفیت 9 کیلوگرم برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت یکی از کیس های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد  است.

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  •  صدای کم
  •  لرزش کم
  •  کنترل هوشمند

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

 

ماشین لباسشویی  اسنوا مدل SWM-842 ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی Wash in Wash اسنوا مدل SWM-842 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842 با ظرفیت 8 کیلوگرم  یکی از موراد خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که دستگاهی مناسب و عالی از برند خوشنام ایرانی با موتور قدرتمند با 1400 دور در دقیقه که از کیفیت بالای شست‌و‌شو می‌توانید اطمینان حاصل کنید. این مدل ماشین لباسشویی اسنوا صفحه نمایش بزرگ لمسی دارد که استفاده از امکانات آن را تسهیل می‌نماید. کیفیت بالا، درام الماسه، سیستم‌های شست‌و‌شوی با حباب و برنامه‌های اقتصادی و استفاده از تایمر و ... باعث شده یکی از انتخاب‌های اکثر مشتریان این طرح از ماشین لباسشویی اسنوا باشد.کیفیت ساخت عالی، کم صدا و کم لرزش بودن، قیمت مناسب و پشتیبانی خوب شرکت اسنوا را در کنار سایر ویژگی‌های عالی این محصول نیز در نظر بگیرید.

 

ماشین لباسشویی Wash in Wash اسنوا مدل SWM-842 ظرفیت 8 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  •  کیفیت ساخت مطلوب
  •  قدرت مناسب
  •  صدای و لرزش کم
  •  پشتیبانی و خدمات

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

 

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 ظرفیت 8 کیلوگرم

برند ایتالیایی زیرووات در لوازم خانگی کیفیت بالایی داشته و در بین رقبای مطرح بین المللی توانسته جای خود را پیدا کند. ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های در حال حاضر بازار ایران است که طرفداران بسیاری دارد. ظرفیت 8 کیلوگرم، دیگه الماسه، قابلیت شست‌و‌شوی ضدچروک و همچنین باز شدن در جلوی دستگاه تا 180 درجه از جمله ویژگی‌های این مدل است.

این مدل 17 برنامه مختلف برای شست‌و‌شو برای سلایق مختلف داشته و گزینه‌های زیادی مانند زمان کمتر یا بیشتر خشک کن و چندباره شستن و آبکشی کردن دارد و از ویژگی‌های خاص سیستم تخلیه اتوماتیک آب دستگاه در شرایط قطع برق و همچنین پنل کنترل لمسی پیشرفته است. ایرانی بودن برند، کیفیت عالی ، سروصدای فوق العاده کم و قیمت مناسب چیزهایی هستند که انتخاب این ماشین لباسشویی را به شما توصیه می‌کنیم. از بین موارد مطرح شده یکی از گزینه های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که بسیار پر طرفدار است .

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 ظرفیت 8 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  • بی صدا-زیبا-کم مصرف-شست‌و‌شوی فوق العاده
  • رتبه انرژی: A+++
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار:دارد
  • ظرفیت دیگ:8 کیلوگرم

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N ظرفیت 8 کیلوگرم

اگر به دنبال بهترین مدل ماشین لباسشویی در  بازار هستید درخرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی درنگ نکنید. کیفیت و دوام مناسب از ویژگی‌های محصولات شرکت ال جی است. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N با ظرفیت 8 کیلوگرم و رده مصرف انرژی A+++ و با 14 برنامه شست‌و‌شو با حرکات مختلف و با موتور دایرکت داریو و بدون تسمه صدای بسیار کم، صرفه جویی در مصرف انرژی و طول عمر بیشتر و قیمت مناسبی دارد. این مدل ماشین لباسشویی ال جی در بین بهترین مدل های لباسشویی بازار قرار دارد .

 

 

 

 

 

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N ظرفیت 8 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  • شست شوی عالی
  • صدای فوق العاده کم
  • برنامه‌های متنوع شست‌و‌شو
  • دارای سنسور اندازه گیری وزن لباس جهت بهینه سازی شستشو در آب و مواد شوینده

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

 

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8410 ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8410 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی مدل DWK-8410  یکی از چند گزینه خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که محصول شرکت دوو با دروام الماسه کیفیت شست‌و‌شوی مثال زدنی دارد. همچنین سیستم حباب ساز به افزایش راندمان شست‌و‌شو کمک خواهد کرد. این ماشین لباسشویی در دو رنگ سفید بابا در کرومی و نقره ای در بازار ایران عرضه شده است. همچنین شست‌و‌شوی تاخیری، شست‌و‌شوی سریع 30 دقیقه ای، شست‌و‌شوی ضد چروک و برنامه شست‌و‌شوی اقتصادی و تنظیم دور خشک کن از موارد قابل اشارده در این سری است.

 

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8410 ظرفیت 8 کیلوگرم

نقاط قوت:

[megapros]

  •  کیفیت ساخت مطلوب
  •  قدرت مناسب
  •  صدای و لرزش کم
  •  پشتیبانی و خدمات
  • نوع دیگ: درام زمرد

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

 

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 یکی از مدل‌های مطرح در بازار ایران که بسیار کارآمد و با کیفیت است. این ماشین لباسشویی با قطعات برقی اروپایی در ایتالیا طراحی شده است. این مدل با ظرفیت 7 کیلوگرمی برای خانواده‌های با جمعیت متوسط است. برنامه‌های مختلف شست‌و‌شو مانند مانند شست‌وشوی اقتصادی، شبیه‌ساز شست‌و‌شوی دستی، لباس‌های تیره، شست‌وشوی سریع 19 دقیقه ای (شست‌و‌شوی سریع 14 دقیقه ای برای 2 کیلوگرم لباس) و شست‌و‌شوی تاخیری 24 ساعته و... از ویژگی‌های این مدل است.

برای لباس‌های حساس و ظریف می‌توانید از شبیه ساز شست‌و‌شوی دستی استفاده کنید. این مدل تا سرعت 1200 دور در دقیقه قدرت شست‌و‌شو و آبکشی را دارد. در هنگام انتخاب یکی از گزینه های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد .

 

 

 

 

خرید بهترین ماشین لباسشویی هوشمند

نقاط قوت:

[megapros]

  • سیستم شست‌وشوی تاخیری
  • بهترین نسبت مصرف آب و عملکرد شستشو
  • اعلان صوتی برای انتخاب برنامه، گزینه ها و اتمام شستشو
  • برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه
  • مکانیزم محافظت از موتور در برابر بار اضافی

[/megapros]

نقاط ضعف:

[megacons]

  • ندارد

[/megacons]

 

 منبع : خرید بهترین ماشین لباسشویی

نظرات (۱)

  • بانه کالا
  • ماشین لباسشویی یکی از لوازم‌خانگی اصلی برای خانواده‌هاست. استفاده از لباسشویی ، شست‌وشو لباس‌ها را آسان می‌کند. بااین‌حال، وقتی نوبت به خرید یک ماشین لباسشویی جدید می‌رسد، دانستن اینکه به چه چیزی باید توجه کنید دشوار بوده و نیاز است که ختما از راهنمای خرید ماشین لباسشویی کمک بگیرید. ازاین‌گذشته، گزینه‌های زیادی برای خرید وجود دارد! یکی از گزینه‌های پرطرفدار، ماشین لباسشویی سامسونگ است در این مقاله از بانه کالا می‌خواهیم درباره راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ صحبت کنیم.

    با خواندن این مقاله، پاسخ سؤالات ذکر شده در زیر را خواهید گرفت:

    • فناوری موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟
    • چگونه بعد از خرید ماشین لباسشویی، از آن نگهداری کنید؟
    • مزایا و معایب ماشین لباسشویی سامسونگ چه مواردی هستند؟
    • در هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنید؟

    برای ادامه مقاله به سایت بانه‌کالا مراجعه کنید.

    https://banekala.net/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی